Jak vypadá náš první kontakt?
Pokud se mi ozvete s žádostí o úvodní setkání či s dotazem, obratem se Vám ozvu – buď e-mailem nebo telefonicky. Budete-li mít zájem, načrtneme si možnosti spolupráce a naplánujeme úvodní sezení. V rámci našeho úvodního sezení si definujeme společná témata a nastavujeme cíle. Vytvářím poté individuální koučovací nabídku, kterou si společně schválíme a intenzivní 6měsíční spolupráce začíná ?
1. Jak poznám, že pro mě bude koučink přínosný?
Koučink je metoda, která je přínosná ve chvíli, kdy koučovaný CHCE ve svém životě změnu a je připraven také na to, že samotný proces nese určité změny jeho stereotypů a práci i mimo koučovací sezení. Zároveň je proces úspěšný, pokud se koučovaný a kouč na sebe dokáží plně naladit – k rozkrytí obojího slouží naše úvodní sezení.
2. Jaký je rozdíl mezi psychoterapií a koučinkem?
Psychoterapie pomáhá v závažnějších případech psychického diskomfortu. Koučink je cesta od „normálu“ ke štěstí, splnění vašich snů a dlouhodobé, vyrovnané spokojenosti. Hledáme společně vaše cesty, řešení a osvojujeme si nové vzorce chování. V rámci koučinku neřešíme samotnou psychopatologii, klienti za mnou nedochází v akutním stavu. Je ovšem možná, a je velice účinná, kombinace psychoterapie a koučinku.
3. Co všechno mohu v rámci koučinku řešit?
Spektrum témat je velice široké. Díky nástroji koučovacího rozhovoru a metodice Results & Emotions se můžeme podívat blíže téměř na jakékoliv téma. Mezi nejčastější témata v mé praxi patří: seberozvoj; sebevědomí; sebejistota; vztahy – se sebou, s okolím (partnerské, rodinné, pracovní); opakující se nepříjemné situace; nová životní situace; dokončování studií; dokončování projektů; rozjíždění podnikání; time management; zlepšení finanční situace; zlepšení pracovního výkonu; zlepšení pracovních výsledků; vedení týmu; změna role/pracovní pozice,… Na základě vybraného tématu si stanovujeme konkrétní cíle, na kterých pak v rámci koučovací série pracujeme.
4. Funguje koučink dobře i v online formě?
Ano. Mám za sebou spolupráce z různých koutů republiky. Pokud se na sebe s klientem dokážeme dobře naladit, pak je spolupráce stejně úspěšná jako při osobním setkání, a kvalita není jakkoliv omezena. Velikou výhodu spatřuji v dostupnosti i v místech, kde není koučovací praxe tolik dosažitelná. Pozitivní zkušenosti mám také s koučinkem přes telefon, kdy se dokážeme s klienty více soustředit na slova a sdělení, která nesou.
5. Jaká je nejvhodnější frekvence koučovacích sezení?
Z mých zkušeností s klienty nejlépe fungují setkávání s frekvencí 1 x 14 dní. Je to dostatečně dlouhá doba k praktické aplikaci toho, k čemu jsme společně došli v rámci našeho koučovacího sezení. Zároveň to není tak dlouhá doba, aby se mezitím stihlo udát několik dalších významných událostí, kvůli kterým bychom mohli ztratit fokus z toho, co aktuálně řešíme. 14denním intervalem si eliminujeme roztříštění společné práce. Při aplikaci a upevňování čehokoliv nového je právě kontinuita klíčovou esencí.
6. Co když sezení zruším?
Naplánované sezení můžete určitě z jakéhokoliv důvodu zrušit – nejpozději však 24h předem.
7. Proč intenzivní spolupráce trvá 12 sezení?
Za 6 měsíců se klienti sami neuvěřitelně posunou. Mým cílem je, aby mě na konci spolupráce nepotřebovali a vše, co jsme se společně naučili, dokázali samostatně a sebejistě aplikovat ve svém každodenním životě.
Máte-li na mě jakékoliv další dotazy, jsem vám k dispozici přes formulář níže.